Jopp Studentenwerk

Jopp is het uitzendbureau voor ambitieuze studenten. Wij bieden studenten goedbetaalde bijbanen en de mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen bij verschillende werkgevers in verschillende functies. Jopp werkt enkel met studenten die over een goede werkmentaliteit beschikken. Daarom spreken we 3 dingen met je af:

  • MENTALITEIT & PROFESSIONALITEIT

Je ziet er representatief uit, komt op tijd, komt altijd opdagen en zorgt dat je trots bent op het resultaat.

  • COMMUNICATIE & INTEGRITEIT

Jopp communiceert eerlijk en duidelijk en verwacht dat ook van jou.

  • VINDINGRIJKHEID & PROACTIVITEIT

Eerst denken dan doen, snel denken goed doen. Verplaats je in de werkgever en neem initiatief.

Vind jij deze 3 punten ook vanzelfsprekend? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De voordelen van werken via Jopp:

  • Ieder gewerkt uur verdien je een bonus bovenop je salaris. 
  • Een toevoeging voor je CV! Jopp is een keurmerk dat staat voor kwaliteit.
  • Gelijkgestemde collega's. Gemotiveerde en enthousiaste studenten.
  • Wij helpen jou met het zoeken naar een (bij)baan. Je kunt aangeven waar jouw interesses liggen en wij contacteren je zodra er een matchende uitdaging beschikbaar is.
  • Een (bij)baan die aansluit bij je studie of toekomstige vakgebied? Geef je studie door en we contacteren je zodra we iets hebben wat daarbij aansluit.
  • Trainingen en persoonlijke ontwikkeling. 

Iets voor jou? Solliciteer dan op een van onze openstaande vacatures, of meld je aan! Wil je graag meer informatie? Kijk dan eens op www.jopp.nl.

Jopp Studentenwerk Amsterdam, Nederland
01/04/2020
Bijbaan
*** Vanwege het coronavirus kunnen we geen startdatum garanderen ***  Maatregelen op het hoofdkantoor m.b.t. het coronavirus Er wordt in de ruimte veel afstand van elkaar gehouden. Er wordt drie keer per dag schoongemaakt. Er is desinfecterende handgel beschikbaar. Mogelijkheden voor thuiswerken worden onderzocht. Neem contact met ons op als je hier meer vragen over hebt. ------------ Voor onze partner Picnic, Nederlands grootste online supermarkt, zijn we op zoek naar studenten die graag ervaring willen opdoen in een dynamische omgeving, bij een van Nederlands grootste scale-ups. OVER PICNIC Picnic is de eerste 100% online supermarkt van Nederland. Elke dag maken ze duizenden klanten blij met boodschappen besteld via een fijne app, gratis thuisbezorging en de állerbeste klantenservice. Picnic levert alle soorten boodschappen: van topkwaliteit versproducten van eigen bakker en slager, tot pizza’s en bier. WAT GA JE DOEN? Als Customer Success Support medewerker is het jouw missie om altijd te werken voor een 100% klanttevredenheid samen met jouw teamgenoten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor Picnic klanten. Je reageert op alle vragen en wensen van klanten op een proactieve en persoonlijke manier. Je doet dit via 10 verschillende kanalen, zowel online als offline. Samen met je collega’s los je verschillende problemen van klanten op en zorg je voor een optimale service.  WIE BEN JIJ? Jij gelooft in de missie van Picnic: het tegengaan van (voedsel)verspilling en de boodschappen op een duurzame manier bij de klant bezorgen. Daarnaast herken jij jezelf in de volgende punten: Je bent een bachelor- of masterstudent; Je bent positief ingesteld en barst van de energie; Je kunt goed communiceren met mensen, zowel mondeling als schriftelijk; Je wilt graag in een snel veranderende omgeving werken met veel uitdagingen en mogelijkheden; Je pakt gemakkelijk nieuwe informatie op, neemt initiatief en bent sociaal competent; Je bent tijdelijk fulltime beschikbaar (als studie weer begint kan je dit aantal minderen); Maandag - Vrijdag: 09:00 - 17:00 uur; WAT KRIJG JE VAN JOPP? Een kans om als student op het hoofdkantoor van een veelbelovende scale-up te werken; Kansen om te groeien binnen Picnic; Training en goede begeleiding; Flexibele planning op basis van je beschikbaarheid; Een competitief salaris; Bonus per uur van Jopp; Gratis lunch; IS DIT IETS VOOR JOU? Er is beperkt plek, dus solliciteer snel. Als je vragen hebt over deze functie, kun je bellen of  WhatsApp 020-2101322 . PROCES Solliciteer met je cv; Telefoongesprek; Video-Interview; Start!
Jopp Studentenwerk Amsterdam, Nederland
01/04/2020
Bijbaan
*** Vanwege het coronavirus kunnen we op dit moment geen startdatum garanderen ***  Voor onze partner Leonardo Hotels, een grote internationale hotelketen, zijn we op zoek naar studenten die op het hoogste dakterras van Amsterdam gasten van de beste service kunnen voorzien! Dan zoeken wij jou. OVER APOLLO & LEONARDO HOTELS Apollo & Leonardo Hotels is een internationale hotelketen met verschillende kwaliteitshotels door heel Nederland. Floor17 is een uniek concept: restaurant, skybar en natuurlijk het hoogste dakterras van Amsterdam. Naast een spectaculair uitzicht kunnen gasten hier genieten van verrassende gerechten, heerlijke cocktails en events.  Wij zoeken studenten voor verschillende functies: (Head) Bartender Medewerker Bediening Barmedewerker Host(ess) Naar aanleiding van je ervaring en je persoonlijke voorkeuren bepalen we samen met jou waar je het beste kunt starten. Belangrijk is dat je de horeca etiquette kent en weet hoe je gasten moet bedienen.   WAT GA JE DOEN? Je wordt onderdeel van een team van ongeveer 40 personen. Samen runnen jullie Floor17. Op dit dakterras worden het hele jaar door evenementen georganiseerd, van een sjoel terras tot een openluchtbioscoop. Er zijn verschillende functies achter de bar, in de bediening of als gastheer of gastvrouw. In welke functie je ook werkt, de missie is overal gelijk: gasten de optimale ervaring bezorgen.  WIE BEN JIJ? Jij bent een sociale en gastvrije dame of heer en vindt het leuk om gasten een fantastische beleving te geven. Daarnaast herken jij jezelf in de volgende praktische punten: Jij bent 18 jaar of ouder; Jij kunt goed samenwerken in een team en bent flexibel; Woorden die jouw goed omschrijven zijn; representatief, enthousiast en proactief; Je hebt oog voor detail en bent klant- en servicegericht; Misschien heb jij al horeca ervaring, dat is een pré; Jij bent iemand die graag wilt verbeteren en open staat voor feedback; WAT KRIJG JE VAN JOPP? Een uitstekend salaris; Bonus per uur van Jopp; Ruimte om flexibel je dagen in te plannen; Horeca & Hospitality trainingen; Een jong en gezellig team; Reiskostenvergoeding boven de 10km; Doorgroeimogelijkheden met zicht op een vaste aanstelling; KLINKT DIT ALS IETS VOOR JOU? Mocht je ergens vragen over hebben, dan kun je altijd even bellen of WhatsAppen: 020-2101322. Of   solliciteer direct ! PROCES Aanmelden met je cv ; Telefoongesprek; Sollicitatiegesprek; Sollicitatiegesprek op locatie; Start! Er is beperkt beschikbaarheid voor deze functies. 
Jopp Studentenwerk Amsterdam, Nederland
01/04/2020
Bijbaan
*** Due to the coronavirus your application process will be delayed. We ask for your understanding. ***  For our partner Adyen, a large international financial institution, we are looking for students who would like to gain experience in a dynamic, agile company, which operates in a heavily regulated industry. Adyen is looking for bachelor students who can work and assist in various projects which are crucial for business processes and further business growth. ABOUT ADYEN Adyen is a global payment company that allows businesses to accept e-commerce, mobile, and point-of-sale payments. Adyen has more than 3,500 customers and is listed on the stock exchange Euronext. Speed is the foundation of Adyen: Think fast, work fast, launch fast. At Adyen, clients’ demands shape the development path, and they don't stop until the job is done. Create your own path, with a global team driving sustainable growth with no hierarchy, egos or boundaries. “Not possible” is not in the vocabulary — “freedom” is. This is Adyen: honest, direct and always bringing an element of fun into work. If you’re ready to join the power of fast, keep reading. WHAT WILL YOU BE DOING? The Operational Support team exists of bachelor students from various study backgrounds and nationalities. The Operational Support team offers first line support to merchants worldwide. The local teams in Amsterdam and Singapore are supporting merchants 24/7, preferably in the mother language of the merchant (f.e. French, German, Cantonese, Dutch and English). Colleagues from various teams as well as advanced knowledge and communication tools will support you to assist merchants from all over the world via phone and email. Being on the forefront of Adyen means that you’re not only informing our merchants from a business or technical perspective, but also have the opportunity to get a good understanding of their challenges and needs in order to communicate this internally. You will be encouraged to share your ideas on how we can innovate or improve our business and you will take part in different teams from the merchant's perspective. WHO ARE YOU? Adyen’s success depends on qualities outlined in the Adyen Formula – examples of this include valuing teamwork over ego, the ability to communicate effectively and directly, and aid in maintaining our speed. Formula fit is the primary selection criteria for the Operational Support team. Furthermore: You are a bachelor student; You have a great sense of responsibility; You understand you'll be working with confidential data and will act accordingly; You can speak and write English fluently; You have strong communication skills and are eager the challenge the status quo; You are detail oriented and have the ability to multi-task; You pick up new information easily, take initiative and are socially competent; AVAILABILITY You are available for at least two shifts per week, of which at least one during a weekday. The team is operational seven days per week. There are two shifts per day in Amsterdam. From 8.00 am till 4.30 pm; From 4.00 pm till 1.00 am. WHAT DO WE OFFER? An opportunity to work at a unicorn company as a student; Opportunities to grow within Adyen; Various trainings; A competitive salary; 150% surcharges after 18:00 and during weekends; Hourly bonus by Jopp; Travel expenses covered after 10km; Free lunch and diner; Possibility to work parttime or fulltime. ANY QUESTIONS? If you have questions about this job, you can call or WhatsApp 020-2101322 . Or e-mail:  thomas@jopp.nl . PROCESS Apply with your resume; Phone conversation; Interview; Interview @ Adyen; Start! There is limited availability for this position. If you are interested, please apply as soon as possible.